vrijdag 6 januari 2012

Konijntjes

MAANDAG 5 DECEMBER 2011

Gekocht bij de kringloop winkel

Zo af en toe vliegt de rommel je om de oren en ik heb de boel weer eens goed geschoond. Alles wat nog bruikbaar is gaat naar de kringloop winkel en eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik ook daar het meeste van mijn spulletjes koop. Nadat ik de overtollige spulletjes had ingeleverd kon ik het niet laten en ben nog even in de kringloopwinkel gaan rond struinen en ja hoor...................daar stond die prachtig te wezen. Dacht nog even bij me zelf, jij bent gek je komt hier om spulletjes te brengen, niet om te kopen. Maar is het geen poepie, gauw mijn twee haasjes erop gezet en de tweepersoons fiets prijkt nu in de kamer.
In de toekomst ga ik er iets grotere muizen voor maken maar zo kan het wel even.


vrolijke groetjes Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten