zaterdag 4 februari 2012

Winkelen in eigen kast en een lapjes verloting

DONDERDAG 2 FEBRUARI 2012


Winkelen in eigen kast en een lapjes verloting

Op het blog van Jeanette en Conny kwam ik een reuze leuk idee tegen, winkelen in eigen kast.

Het voornemen , geen lapjes meer te kopen in 2012, maar te winkelen in onze eigen  goed gevulde lapjes kast.
Daar kreeg ik gelijk een goed gevoel bij en inderdaad, ik  heb een uitpuilende lapjes kast en daarom heb me direct aangemeld.
Veel lapjes gebruik ik niet en zo kwam ik op het idee om eens wat weg te geven en wie dus in aanmerking wil komen voor deze verloting hoeft het volgende maar te doen.
Laat een reactie achter op mijn blog: 1x kans in deze verloting
wordt volger van dit blog:                 2x kans in deze verloting

60 x 1.50 cm

                                                         60 x 55 cm

Vrijdag 10 februari gaat Ruud het winnende lootje trekken.

Wie doet er mee?

Vrolijke groetjes Renée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten